4 těhotenství a 4 rady, jak zhubnout jednou pro vždy

Mateřství je něco nádherného a úžasného a myslím si, že téměř každá žena je velmi vděčná za děti, které se jí narodily. Má to ale i stinnou stránku, a tou je často boj s nadváhou spojenou s těhotenstvím, kojením, nedostatkem času pro sebe i nedostatkem spánku. Je to tak trochu i moje vlastní zkušenost, kdy se mi postupně narodily čtyři děti, a já jsem po porodu bojovala s nadváhou. Po prvních dětech se obvykle hubne trochu úspěšněji, ale s přibývajícím počtem těhotenství i let je to stále náročnější a obtížnější, zvláště když se neustále točíme v kuchyni.

Pečujeme o děti a celou rodinu a cíleně se vyhýbáme zrcadlům i fotografování. Naše sebevědomí postupně klesá někde k bodu mrazu. Znáte to? Začneme s nějakou zaručenou dietou a shodíme pár kilogramů. Najednou se hubnutí zastaví a my si řekneme: „Na to se můžu vykašlat, to nemá cenu! Snažím se a váha stejně dolů nejde…“ Během pár týdnů máme kilogramy zpět a možná ještě nějaké navíc.

Přesto je možné z tohoto začarovaného kruhu vystoupit a mně se to opravdu povedlo. Ovšem nezvládla jsem to sama, a tak jsem velmi vděčná za moji koučku, za všechny její rady, které jsem zařadila do svého procesu hubnutí a tvarování postavy, ale především za její obrovskou trpělivost a podporu. Výsledek se dostavil. Dnes jsem sama koučkou, cítím se skvěle, stále na sobě pracuji a ráda se podělím s radami, které mi pomohly.

1. rada – Kouč – průvodce k nezaplacení

Možná si řeknete proč se hlásit do nějakého kurzu, proč mít poradce nebo kouče, když toho dost vím a stejně to za mě nikdo neudělá. Z vlastní zkušenosti mi potvrdíte, že toho opravdu víme hodně. Možná trochu zmateně a neúplně, ovšem největší kámen úrazu je v tom, že to prostě neděláme. Víme, že nemáme jíst mnoho sladkostí a tučná jídla a že máme pít dostatek čisté vody… Nemusím pokračovat. Proč to tedy neděláme? Jak rychle se pro hubnutí nadchneme, tak rychle obvykle zhasneme.

Kouč vám nabídne postupný propracovaný systém, krok za krokem, který není chaotický, není toho najednou mnoho, a tak se dá postupně vystoupat až k vítězství. Kouč je ten, kdo vám rozhodně ve chvílích krize může hodně pomoci. Povzbudí a podpoří, a to je moje skvělá zkušenost i rada zároveň.

2. rada – Myslet štíhle a pozitivně

Myslete štíhle a myslete pozitivně. Je to zpočátku obtížné, ale dá se to natrénovat. Nejprve se přijměte takové, jaké jste – s širokými boky, silnými stehny, apod.  Všechny nemůžeme vypadat, jako modelky nebo Barbie, neboť máme určité geneticky dané dispozice. Můžeme ovlivňovat to, jak se cítíme a tak cíleně programujte vaši mysl na to, že jste den ode dne štíhlejší.

Dále mějte stále na mysli, že ve vnější kráse ženy-maminky se zrcadlí především její vnitřní krása, a ta se odvíjí od pozitivní mysli a sebepřijetí. Usilovně pracujte na pocitu vlastní hodnoty, na pocitu radosti, vděčnosti a uvědomujte si, že jste skvělé bytosti, které si zaslouží, aby se staly zdravými, krásnými a přitažlivými maminkami-ženami. Když se rozhodnete skvěle se cítit, bede se krásně cítit i vaše dítě, protože energie se prostě přenášejí, jak pozitivní, tak negativní.

3. rada – Čas pro sebe a sportování

Pro některé ženy je sport skoro sprosté slovo a další si myslí, že se bez něj docela dobře obejdou. Naproti tomu existují ženy, které se naopak mohou pochlubit krásnou, pružnou a vytvarovanou postavou. Taková postava samozřejmě není zadarmo. To vyžaduje najít si čas pro sebe, pro pohyb, najít druh sportu, který vás bude bavit a u kterého tím pádem vydržíte. Díky kterému, si udržíte dobrou kondici, skvělou flexibilitu těla, určitou svalovou hmotu a zrychlíte vaše spalování. Krásná postava není nezdravě hubená postava!

Sportování vás zpočátku možná nebude tolik bavit, protože vám to třeba hned nepůjde. Když ovšem vytrváte, budete mít ze sebe stále lepší a lepší pocit a budete mít dobrou náladu. Budete sebevědomé a pyšné na to, že něco dokážete. Věřte mi, že úplně jinak se mi jde ráno do práce, když si přivstanu a jdu běhat, než když mě hlava přesvědčí, že je venku tma, chladno…

4. rada – Vytrvalost

Jeden autor, jehož jméno jsem zapomněla, napsal 250 rad, jak se stát v životě úspěšným. Když se ho někdo po určitém čase zeptal, která z jeho rad je podle něj ta úplně nejdůležitější, tak odpověděl, že vytrvalost. Co jsou nám platné různé rady a techniky, které můžou být dokonce naprosto skvělé a účinné, když u nich nedokážeme vydržet. Takový Thomas A. Edison by nikdy neuspěl bez své pověstné vytrvalosti. Nedostatek vytrvalosti patří mezi hlavní příčiny selhání.

Vytrvalost si také můžeme vypěstovat, a to v případě, že budeme mít jasný cíl, že ji posílíme velkou touhou na sobě zažít změnu. Vytrvalost podpoří také spolupráce s ostatními nebo koučem. Co musíme odstranit? Především zvyk vymlouvat se na nejrůznější důvody proč doporučené rady a návody nemůžeme dodržovat.

Moje stručné a kratinké rady vás možná trošku obohatily, ale mnohem více vás obohatí webinář-živé vysílání se dvěma mladými maminkami, které byly v hubnutí opravdu velmi úspěšné.

Zůstaly vám kilogramy po dětech? Víme jak s nimi zatočit.

WEBINÁŘ ZDARMA JE MOŽNÉ SLEDOVAT UŽ JEN ZE ZÁZNAMU

Hubnutí maminek

Změna 2017

Hubnutí maminek

Komentáře